"කෝ බලන්න " කියන ගමන් පුංචි එතෙන්ට එද්දි මම එයාට ඉඩ දුන්නෙ පටු ජනේලෙන් දෙන්නෙක්ට එකපාර බලන්න තරම් ඉඩක් තිබ්බෙ නැති හින්දා.
"අනේ අව්වෙ කරවෙනව⁣ට වඩා මෙතන ඉදන් බලමු..ඔයාට බලන්න පුළුවන්ද මම මෙහෙම බැලුවොත්" කියන ගමන් පුංචි ජනෙලේ ගාව හිට ගත්තෙ අත් දෙකත් බැද ගන්න ගමන්.
"මට පිටිපස්සෙන් බලන්න පුළුවන් අවුලක් නෑ"  කියන ගමන් මං හරියටම පුංචිට පිටි පස්සෙන් එයාගෙ ඇගේ ගෑවෙන නොගෑවෙන ගානට හිට ගෙන එක අතිකින් බිත්තිය අල්ලා ගත්තා.උදේ පුංචි ඇදුම් මාරු කරන එකෙන් අමුතු හැගීම් විලින් ඇවිස්ලා හිටපු මට මෙතන පුංචිගෙ ඇගේ ස්පර්ශ වෙන්න ආසාවක් ඇති උනත් ඒක යටපත්.කරගෙන පුංචි කියන ඒවට හුමිටි තියන ගමන් පෙරහැර බැලුවා.ටිකක් වෙලා යද්දි පුංචිම ටිකක් පස්සට ආවෙ එකමතැන හිටන් ඉන්න බැරිව ඉරියව්ව වෙනස් කරපු හින්දා වෙන්න ඇති.ඒත් ඒකෙන් උනේ මෙච්චර වෙලාවක් එයාගෙ ඇගේ ගෑවි නොගෑවි හිටිය මම එයාගෙ පිටි පස්සෙන් එයාගෙ ඇගට හේත්තු උන එක.ඒක  හරියට බස් එකක ජැකක් ගැහුවා වගේම සිද්ධ උනා.ඒක ටිකක් ලාවට තිබුන ස්පර්ෂයක් උනත් පුංචිගෙ තට්ටම් වල මැද්ද හරියටම හිටියෙ ප්‍රබොධමත් වෙලා කෙලින් වෙන්න දගලන මගෙ ලිගු⁣ව කෙලින්මයි.මගෙ පපුව හරියට පුංචිගෙ පිටේ උනුසුම යන්තමින් දැනෙන්න ගත්තා.පුංචි නම් කිසිම ගානක් නැතුව පෙරහැර බලනනෙ මාත් එක්ක අනම් මනම් කතා කරන ගමන්මයි.මං ඒවට මොන විදියට උත්තර දුන්නදකියල දන්නෙත් පුංචිම තමා.මම හිටියෙ වෙන සිහියක.දන්සල හින්දා එතනින් පෙරහැර යාමත් සිද්ධඋනේ හරිම සෙමෙන්.පුංචිත් වෙනස් වෙන පාටත් තිබ්බෙ නැති හින්දා ටිකකින් ටිකක් ඉස්සරහට ගිහින් අනිත් අත ජනේල පඩිය උඩින් තියා ගත්තෙ කලින්ටත් වඩා මාව පුංචිගෙ ඇගට තද වෙන විදියට.පුංචි නම් කිසිම වෙනසක් නොපෙන්නවා ඒ විදියටම ඉන්නවා.හැබැයි දැන්නම් පුංචිට හොදට තේරෙන්න ඕනි මගෙ ලිගුව එයාගෙ තට්ටම් මැදින් යන්න දගනවා කියල.මොකද ඒ තරමට මං එයාගෙ ඇගට බර වෙලා හිටියෙ.මම බිත්තියෙ තියන් ඉදපු අත අරන් පුංචිගෙ උරහිසෙ පැත්තෙන් තියාගත්තා උනත් වෙනසක් නෑ එයා එහෙම්මම හිටියා.මම නිකම් පාවෙලා යනවා වගෙ හැගීමක් දැනුනෙ උදේ ඉදන් මෙයා මාව අවුස්සලා තියෙන හින්දා වෙන්න ඇති.දාඩිය සුවදයි ෆර්ෆියුම් සුවදයි මික්ස් වෙලා එද්දි ඒ හැගීම් තව තවත් ඇවිස්සුනා.පුංචි මගෙ බෙල්ල ගාවට වගෙ උසයි කියල හරියටම දැනගත්තෙත් එදා තමයි.එයාගෙ ඔලුවට පැත්තකින් මං පෙරහැර බලද්දා මගෙ නිකට එහෙම ඉදල හිටල එයාගෙ ඔලුවේ වැදුනත් ඔයාට ගානක් නැතුව හිටියා.ටිකකින් මං ටිකක් පස්සට ඇවිත් තද ගතිය අඩු කරේ හිතේ පොඩි බයකුත් තිබුන හින්දමයි.ඒත් එහෙම ලිහිල් වෙලා මට වැඩි වෙලාවක් ඉන්න හම්බුනෙ නෑ පුංචිත් එයාගෙ ඉරියව් වෙනස් කරන ගමන් පිටිපස්සට ආවා.හැබැයි ඒ පාර නම් මගෙ පිම්බුන ලිඟුවට තද උනේ එයාගෙ තට්ටම් මැද්ද නෙමෙයි දකුණු පැත්තෙ තට්ටම.ඒ ස්පර්ශ නම් මට මෙතන වචනෙන් විස්තර කරන්න තේරෙන්නෙ නැති ගානයි.ඒක විලම බලන්න ඕනි දෙයක්.විනාඩි කිහිපයක් එහෙම ඉදලා ආය්ම පුංචි එ ස්පර්ශය ලිහිල් කලෙ ඉස්සරහට ගිහින් හැබැයි මොහොතකින් එයා කලින් වගේම ටිකක් පස්සට වෙලා තට්ටම මගෙ  
හැබැයි ඒ වෙලාවෙ එයා පිටිපස්සෙ හිටියෙ නම් පුතෙක්ට වඩා රාගයෙන් ඇවිස්සුන කොල්ලෙක්.තේරුන විදියට දැන් කලින්ටත් වඩා තට්ටම මගෙ ලිගුවට හිර වෙලා තිබුනේ මාව පිස්සු වට්ටලා.මගේ ලිගුවෙන් ස්‍රාවයන් (ලව් ජූස් ) පිට වෙලා ක්යල මට දැනෙන තරමට ඒ තට්ටම් කාමුක ස්පර්ශයක් ලබා දුන්නා.පෙරහැර ඉවර වෙන්න වගෙ එද්දා පුංචි ආයෙම ඉස්සහට වෙලා ස්පර්ශය බුරල් කරල දුන්නත් මම වෙන දෙයක් වෙන්න කියල පුළුවන් තරම් ඉස්සරහට ගිහින් හරියටම තට්ටම් මැද්දට ලිගුව හේත්තු කරන ගමන් එයාගෙ ඇගට බර උනා.පුංචිත් ඒත් එක්කම අත් දෙක ජනෙල් පඩිය උඩින් තියල ටිකක් ඉස්සරහට නැමුනා.ඒකෙන් උනෙ තවත් එයාගෙ තට්ටම් මගෙ පැත්තට දික් වෙලා මගේ ලිගුවට තද වෙන එක.හරියට නිකම් පුංචිත් මට ජැකක් ගහන්න පස්ස උස්සල අල්ලන් ඉන්නවා වගෙ එවෙලේ මට හිතුනෙ.මාත් පුළුවන් තරම් තදට  අල්ලන් හිටියෙ අසම්මතයක් උනත් ඒ දැනුන ස්පර්ශ⁣යෙන් මාව මුසපත්කරලා හින්දා.පෙරහැර ගිහින් ඉවරයි වගෙ පෙනුනෙ පාරට ගියපු අය නැවත එන්න ගත්ත එකෙන්.මං ක්ෂණික පුංචිගෙන් අයින් වෙලා මගෙ පුටුවට අවේ උන දේවල් ආය් ආය් මතක් කර කර ලිගුවට විවේකයක් ⁣නොදෙන විදියට.පුංචිත් ටිකකින් ඇවිත් ආයෙම වැඩ පටන් ගත්තා.ඒත් මම හිටියෙ අමුතුම ලොකෙක.මට හිතාගන්න බෑ අද උන දේවල්.පුංචි කලින් අරහෙම දොර  ඇරල තියල නෑ.මේ වගෙ මට ස්පර්ශයක් දීලා නැ.හරියට එයා කැමැත්තෙන් වගෙ.ඒ උනත් මම බය උනා මීට වඩා ඉස්සරහට යන්න.මොකද ඒ මගෙ එකම පුංචි හින්දා.පවුල ඇතුලෙ හොද හිත තියාගන්න එක වටින හින්දා.ඉවසලා ඉවසලා බැරිම තැන වොශ්රෑම් ගිහින් සිද්ධි දාමයම මතක් කරල ස්වයංවින්ද⁣නයකින් ලිගුව සැනසා ගත්තා.පුංචි නම් කිසි වෙනසක් නැතුව මාත් එක්ක කතා කර කර වැඩ ටික කලා වැඩ ඇරිලා ගෙදර යනකම්ම.


එදා වැඩ ඇරිලා ගෙදර ඇවිත් මට නිදහසක් හම්බුනේ නෑ නංගි ක්ලාස් එකේ දුන්න වැඩක් කරගන්න බැරුව මගෙන් අහගන්න ඕනි කියල උස්සගෙන ආවා.ඇදුම්වත් මාරු කරගන්න තරම් වෙලාවක හම්බුනෙ නැති උන මට උනේ සාලෙ ඉදන් නංගි එක්ක ඒ වැඩ ටික කරන්න.මාත් එක්කම ආව පුංචිත් අපිට අනම් මනම් කියාගෙන එයාගෙ කාමරේට ගියෙ ඇදුම් මාරු කරන්න.විනාඩි පහකින් වගෙ පුංචි එලියට ආවා වගෙ මං දැක්කා.දැක්ක දෙයින් ලිගුව පිබිදෙන්න තප්පර ගානක්වත් ගියෙ නැති ගානයි.මං මෙහේ ආවට පස්සෙ පලවෙනි වතාවට පුංචි උදේ ඉදන් ඇදන් හිටපු පෑන්ටියයි උඩට ඇදන් හිටපු ස්කිනි එකයි පිටින් තමා එලියට ඇවිත් තිබුනේ.බ්‍රා එකත් තාම තන්දෙක හිර කරන් ඉන්නවා කියල තේරුනෙ ස්කිනියේ පටි අස්සෙන් බ්‍රා එකේ පටි දෙකත් පෙනුන හින්දා.පුංචි වැඩට ඇන්ද ඇදුම් ටිකයි තව ඇදුම් කිහිපයකුයි එයාගෙ අතේ තිබුනා.අතේ තිබුන රෙදි ටික පුටුවක් උඩට දාලා එයා එතනම ස්ටූල් එකක් උඩ තිබුන බිල් වගයක් බලන ගමන් හිටියෙ.නංගිගෙ ගනන් ටික කියල දෙන ගමන් හිටියත් මගෙ ඇස් තිබුනෙ පුංචි ලග.
" මැජික් වගෙ බලන්න එපා අනෙ කටට මැස්සෝ යයි " රුවිනි නංගි පැහැච්ච එකියක් වගෙ මගෙ අතට ගහන ගමන් කිව්වෙ රහසින්.මම ලැජ්ජාවෙන් වගෙ ඉක්මනට පොත දිහා බලාගෙන ආයෙම ගාන කියල දෙන්න ගත්තා.
"අපේ අම්මිට ගානක් නෑ මෙයා.එයා නිදහසේ ඕම ඉන්න තමා කැමති වැඩි හරියක්.මාත් ඉතින් එයාගෙන්ම පුරුදු වෙලා ඕවා..තාත්ති හිටියොත් නම් අනම් මනම් කියන හන්දා ඒම ඉන්නෙ ඉතින් මේ වගෙ අපි එක්ක ඉද්දි විතරයි...."පැහිච්ච එකියක් වගෙ රුවිනි නංගි කියවන්න ගත්තා.
"ඒක නෙමී අපේ  අම්මි හෙන සෙක්සි නෙහ් " නංගි රහසින් කිව්වෙ මට නෝනිඩියට මන්දා කියල හිතුනා.
"උබ නම් පැහිලා හොදටම දැන්... මෙන්න මේක හදනවා ගුටි නොකා " මම ටිකක් තරහින් කිව්වා.
"අම්මේ  මෙන්න මෙයා කන්න වගෙ අම්මි දිහා හොරෙන් බලන් ඉන්නවා " නංගි හිනා වෙවී පුංචි ඉන්න පැත්තට හැරිලා කිවවෙ මම තරහින් කියපු එකට ඇරියස් කවර් කරන්නත් එක්ක.
"අනෙ මේකිට පිස්සු පුංචි" මාත් ලැජ්ජාවෙන් කියල දැම්මා.
" මොනාද රුවී මේ කියන කතා...යනවා ගිහින් අරන් එනවා හෝදන්න තියෙන රෙදි ටික"  කියාගෙන පුංචි අපි ඉන්න තැනට එද්දි නංගිත් නැගිටලා ගියා රෙදි ටික අරන් එන්න.පුංචි මාව ඒ චෝදනාවෙන් බේරුවාදෝ කියල මට හිතුනා .මම ඉදන් හිටපු පුටුව ලගට ආව පුංචි ලාවට වගේ මගෙ කනක් මිරිකන ගමන් මට අමතක වෙලා තිබ්බ සිද්දියක් ඇදල ගත්තා.

Comments

Popular posts from this blog