"චතූ...එන්නකො බඩගිනී හොදටම" 

"මේ එනවො පුංචි" 

පුංචිගෙ ඉල්ලීම පරිදි අන්ඩර්වෙයාර් එක පමණක් ඇඟලා ගත් මම සාලය පැත්තට යන විට පුංචි මා කියූ පරිදිම රෝස පැහැ සිල්ක් හවුස්කෝටයක් පමණක් පැළද සිටියා.

"කොහෙද පුංචි බොන්නෙ...සාලේ නිකම් හරි නෑ වගෙ නේද..කවුරු හරි එයිද"

"කවුරුත් එයි කියල නම් බය වෙන්න දෙයක් නෑ..කෝකටත් අපි චතූගෙ කාමරේ ඇරේන්ජ් කරගමුද?"

"හා එහෙනම් එහෙම කරමු..මම පුටු දෙකකුයි ස්ටූල් එකකුයි කාමරේට ගන්නම් පුංචි කැමටික ගේන්න රෙඩි කරනවද"

"හරි..ඉක්මන් කරමු චතූ පුංචිට බඩගිනි" කියමින් පුංචි කුස්සියට ගිය අතර මම කෑම කාමරයේ වූ පුටු දෙකක් සහ ස්ටූල් එකක් මගෙ කාමරයේ සූදානම් කලා.

"චතූ ෆ්‍රිජ් එකේ බියර් බෝතල් තුනක් ඇති ඒක ගේන්න.විස්කි එක ඕනිද.." බයිට්  හා තම්බපු එලවලු ටික රැගෙන කාමරට ආ පුංචි ඇසුවා.

"පුළුවන් උනොත් ගමු නේ.."

"ඒක මගෙ කාමරේ තිබ්බෙ මම අරන් එන්නම් එහෙනම් ෆ්‍රිජ් එකෙන් ස්ප්‍රයිට් එකකුත් ඇති ඒකත් ගේන්න" 

මම බියර් බොතල් ටික රැගෙන එන විටත් පුංචි ස්ටූල් එක මත කලමනා ටික පිලිවලකට අසුරමින් සිටියා.

"චතූ මම නම් මුලින් එලවලු ටිකක් කාලා ඉන්නවා.ඔයා මොකද කරන්නෙ.."පුටුවක වාඩි  වෙමින් පුංචි ඇසුවා.

"එහෙනම් මටත් ටිකක් කවන්න පුංචිම...ෆෝක් එකෙනුත් ටිකක් ගන්න"

"චතූ මට ඔය ගෑරොප්පුව අරන් දෙන්න" 

"ආ.....ෆෝක් එකෙ සුවද නම් මරු පුංචි කාලම බලමු" කියමින් මම පුංචි අසලට ලං වුනෙ ඈ ලවා කවාගැනීමටයි.

"බියර් එක කඩමු නේද පුංචි" තැම්බූ එළවලු හා ෆෝක් වලින් බඩ ටිකක් පුරවා ගත් මම ඇසුවා.

"ම⁣ටත් එකක් කඩන්න චතූ" කියමින පුංචි බියර් බොතලයක් කඩමින් සිටි මා වෙත තවෙකක් පෑවා.

"ආ........පුංචි."කියමින් මා ඇගෙ අතට එක් බෝතලයක් දෙමින් මගෙ එක බොන්නට හැදුවා.

"ආ ආ ඉන්නවා ඉන්නවා ටිකක්.කෝ නැගිටලා ඇවිත් මාව බදා ගන්නවා"කියමින් පුංචි නැගිට අත් දෙක දෙපසට කර සිට ගත් හෙයින් මා ඇය වෙත ලංවි ඈව බදා ගත්තා.

"හරි එහෙනම් චියර්ස්...."කියමින් පුංචි හා මම එකවර පැවසූවා.එලෙස තුරුල් වී තොල් සිප ගනිමින් බියර් බොන්නට පටන් ගත්තා.

"කටට ගත්ත උගුරක් මගෙ කටට දාන්න චතූ"

"චතූ සින්දුවක් දාන්න ෆොන් එකේ...අපි නටමු"එලෙසින්ම තුරුල් වී උගුරු දෙක තුනක් බිව් පුංචි පැවසූවා. මා ෆෝන් එකෙන් ඉන්ග්‍රීසි සින්දුවක් දා මේසය මත තබා එන විට පුංචි එයාගෙ බියර් බෝතලය මේසය මත තබා මවෙත පැමිණ මාගේ තොල් සිප ගන්නට විය.

Comments

Popular posts from this blog