අසම්මතය 11

මා ෆෝන් එකෙන් ඉන්ග්‍රීසි සින්දුවක් දා මේසය මත තබා එන විට පුංචි එයාගෙ බියර් බෝතලය මේසය මත තබා මවෙත පැමිණ මාගේ තොල් සිප ගන්නට විය.ඒ අතරේ මම ඇගෙ හවුස්කෝටයේ ඉදිරිපස එක්කොට බැද තිබූ පටි ලෙහා දැම්මා.මොහොතකින් තොල් පෙති නිදහස් කල පුංචි මාව පුටුවට තල්ලු කොට මගෙ අතේ වූ බියර් බෝතලයෙන් උගුරක් බී නැවත එය මගෙ අතට දුන්නා.

"නැගිටින්න බෑ...ඔයා පාඩුවේ ඕක බිබී ඉන්න ඕනි හරිද පැට්ටො." කියමින් පුංචි මා ඉදිරියෙ සිටගනිමින් ඇගෙ හවුස්කෝට් එක විවෘත කොට මට පෙන්වමින් ඉග සුඟ නලවනමින් නටන්නට විය.විනිවිද පෙනෙන ලා දම් පැහැති තනපටය තුලින් තද කලු අරීයල රවුම මැද වූ තනපුඩු පෙනෙන විට ලිගුව මටත් හොරා කෙලින් වූවා.විටෙක හවුස්කෝට් එක විවෘත කරමින් හා විටෙක ඇගේ පටලවා ගනිමින් මාගෙ හැගීම් අවුස්සමින් පුංචි නර්තනයේ යෙදන අතර මම සිගරට් එකක් දල්ලා ගත්තා.

"කෝ...මටත් ඕනි"කියමින් පුංචි පැමින ඉදගෙන මිටි මාගෙ ඔඩොක්කුව මත ඉදගත්තෙ මුහුණට මුහුන බලා සිටින අකාරයටය.ඉන්පසු මාරුවෙන් මාරුවට සිගරට්ටුව උරන්නට වූයෙ එකෙක් සිගරට්ටුව උරන විට අනෙගෙ අනිකාගෙ බෙල්ල කම්මුල සිපගනිමින්ය.

"ආ පැටියො...පුංචිගෙ තන්දෙක ඉබින්න"කියමින් පුංචි හවුස්කෝටය විවෘත කොට ඇගෙ තන් මගෙ.මුහුනේ ගෑවෙන පරිදි ඉදගෙන සිටි අයුරින්ම කෙලින්වූයෙ සිගරටුටව අවසාන වූ විටයි.මොහොතක් විනිවිද පෙනෙන තනපටය තුලින් තනපුඩු දෙස බලා සිටි මම අත්දෙකෙන් ඒවා පිරිමදින්නට පටන් ගත්තා.විනිවිද පෙනෙන තනපටය මාගේ හැගීම් තව තවත් ඇවිස්සූ හෙයින් එය නොගලවාම තබන්නට සිතා ගත්තා.තන්දෙක.මාරුවෙන් මාරුවට සිප ගනිමින් තනපුඩු දිවෙන් සතුටු කරන අතරම මම හවුස්කෝටය තුලින් අත් යවා පෑන්ටිය මතුපිටින් ඇගෙ තට්ට්ම් අතගාන්නට විය.එවිට පුංචි බියර් බොතයක් අතට ගෙන එය තොල ගාන්නට විය.මොහොතකින් මගෙ අතැගිලි පෑන්ටිය මතුපිටින්ම ඇගෙ යෝනි තොල් අතරින් යවන්නට විය.

"අතගාන ගමන් ⁣පුංචිගෙ නිපල් එකත් හපන්න පැටියො"කියමින් ඈ අතකින් මගෙ මුහුන ඇගෙ.තනයකට තද කරගනිමින්ම තව තව බියර උගුරු කිහිපයක් කටේ හලා ගත්තා.මාරුවෙන් මාරුවට ඇගෙ තනපටය මතුපිටින්ම තන පුඩු හපමින් සිපගනිමින්  සිටි ඇගෙ පෑන්ටිය තුලට අත යැවීමට උත්සාහ කලත් එය වැලකූ ඈ බියර් බෝතලය මා අතට දී මගෙන් ඉවතට ගොස් හවුස්කෝටය උනා දමා  මට මුහුණලා ස්ටූලය මත ඉදගෙන කකුල් ඒ මත පලල් කොට තබා ඇගෙ රහස් පෙදෙස මට දිස්වන අයුරින් වාඩිවූවා.

Comments

Popular posts from this blog