කුස්සිය දෙසින් ආ තෙම්පරාදුවක සුවඳින් අවදිවන විට වේලාව සවස හය හමාර පමණ වී තිබුණි.කුස්සිය දෙසින් ආ සුවදින්ම පුංචි නැගිටගොස් ඇත්තෙ පැයකට පමණ පෙර විය යුතු යැයි අනුමාන කල මා බිමතිබූ බොටම පමණක් ගෙන ඇඳගත්තේ කුස්සිය දෙසට යාමටය.තවමත් ඇද මත තිබූ පුංචිගෙ ලෙජින් එක හා සුදු පැහැති ටී ෂර්ටය මෙන්ම තනපටයද කියාපෑවේ පුංචිම ඒවා කිසිදු බියකින් තොරවම ඒවා ⁣මගෙ කාමරයේ දමා ගොස් ඇති බවකි.මොකද නින්දට පෙර පවා ඒවා කාමරයේ් තැනින් තැන බිම විසිරී තිබුන නිසාවෙනි.පුංචිගෙ මේ හැසිරීමේ වෙනස ඉස්සරහට ලැබෙන්න යන දීර්ඝ ලිංගික සම්බන්ධයක පෙරනිමිති යැයි මට සිතුනා.

මා කුස්සිය දෙසට යන විට පුංචි මට පිටුපා උන්නෙ මා කාමරයේදි සිතුවාක් මෙන් පෑන්ටියකින් පමණයක් ඇගෙ යටිකය වසාගෙනය.thong වර්ගයේ පෑන්ටියක් නිසාවෙන් තට්ටම් පලු දෙක මැදින් පමණක් දිස් වූ පෑන්ටිය ඇගෙ රාගික බව තවත් වැඩි කර දිස්වූවා.ඒ දැකුමම මගෙ ලිගුව ප්‍රාණවත් කිරීමට සමත් වුනා.

"නැගිට්ටද පැටියො..මං එද්දි හොදටම නිදි.රෑ නිදි මරන්න වෙයි කියල මං අවදි කලෙ නෑ" පුංචි මදෙස බලා නැවතත් මේසය මත තබා යම් දෙයක් කැපීමෙහිම යෙදුනා.

"මෙයාගෙ බ්‍රා එක ආය් මීයො ගනීද දන්නෑ..අන්න මගෙ කාමරේ"කියමන්ම මම ඈ අසලට ගොස් ඇගෙ තට්ටමක් අතගා මගෙ සුරතින් පුංචිව බදාගනිමින් නිදහස්ව තිබූ ඇගෙ තන්දෙක මිරිකමින්ම ඇගෙ බෙල්ල හා කන සිප ගනිමින් ප්‍රාණවත් වී තිබු ලිගුව ඇගෙ තට්ටම් අතර සිරකරගත්තා.

"දැන් මං මීයා අල්ලාගෙන ඉන්නෙ කොල්ලෝ..බය වෙන්න දෙයක් නෑ."පුංචි එසේ කියමින් ඔළුව හරහා මගෙ තොල් සිප ගන්නට විය.

"පැටියො...මොකද අරයා කෙලින් කරන්..ආ..මගෙ පස්සට හිර වෙලා හොදටම" තොල්පෙති නිදහස් කල පුංචි මගෙන් ඇසුවෙ සිනහවෙමිනි.

"පුංචි ඉතින් හෙන සෙක්සි හින්දා දැක්කත් ඇති එයා කෙලින් වෙනවා."මම නැවත පුංචිගෙ බෙල්ල සිප ගනිමින් කියන විට පුංචි නැවතත් ලූණු කැපීම අරඹා තිබුනි.

"යනවා යනවා බටර් නොගා....මේ වයසක ගෑනි මොන සෙක්සිද කොල්ලො" පුංචි එසේ පැවසුවෙ තම රාගික රෑ  සපුව මගෙන් වර්ණනා කරගැනීමට යැයි සිතුනා.

"බොරු නෙමී පුංචි.මේ ඇග දැක්කත් ඇති මිනිහෙක්ට නගින්න..බාප්පි නම් ගෙන ලකී" මම හිනා වෙවීම කිව්වා.

"අපි ඒ ගැන කතා නොකර ඉමු පැටියො.ඒ මනුස්සයාට අවුරුදු දෙක තුනක ඉදන් මගෙ අගයක් නෑ පැටියො.මතක ඇති කාලෙක අද වගෙ මාව තෙමලා නෑ.ඒ හින්දා තමා මට අද මෙච්චර සතුටු පැටියො"කියමින් පුංචි මගෙ කම්මුලක් සිප ගත්තා.

"ඒ...ඇත්තමද පුංචි" ඒ කතාවෙන් පුදුම වීසිටි මම ඇගෙ මුහුණට එබෙමින් ඇසුවා.

"බොරු කියල තෑගි ගන්නද කොල්ලො...ඒවා වැඩක් නෑ..චතූට පුළුවන් ඕනි නම් මගෙ හොර මිනිහා වගෙ ඉන්න" පුංචි සිනා වෙමින් පවසා නැතත් මට කෙටි තොල්  සිප ගැනීමක් ලබා දුන්නා.

"අම්මො කියද්දිත් මෙන්න මෙයාට මොකද්දො වෙන්වා"යැයි පවසමින් මම තව තවත් ලිගුව ඇගෙ තට්ටම් අතරට තද කෙරුවා.

"චතූ මම ගැන වැරදියට හිතන් නෑ නේද"

"පිස්සුද පුංචි "

"අපි ජීවිතේ එන්ජෝයි කරන්න ඕනි චතූ"

"ඒක නම් ඇත්ත පුංචි"

"මං කිව්වා වගෙ ඉන්නවකො මාත් එක්ක.චතූට මං සුපිරියට ලයිෆ් එක එන්ජෝයි කරන්න හදලා දෙන්නම්"

"පුංචි ඉන්නවා නම් ඉතින් ෆන් තමා"

"පුංචි විතරක් ඇද්ද එහෙනම්...යනවා නිකම් බබා නොවී.මං දන් නැද්ද ඔය වයසො කොල්ලන්ගෙ විසෙ කෙල්ලො දහයකට කරත් මදි" පුංචි හිනා වෙවී කිව්වා.

"කෙල්ලො විතරක් නෙමී ඇන්ටිලත් "මට ඉබේටම වගෙ කියවුනා.

"ආ ඔය කියවෙන්නෙ....ඇන්ටිලත් කැමති මේ වගෙ නාඹර කොල්ලන්ගෙන් කරගන්න තමා චතූ"කියමින් මගෙ පැත්තට හැරුනු පුංචි පිස්සුවෙන් මෙන් මගෙ පපුව අතගාමින් සිපගන්නට විය.

"බොටම ඉරෙයි මගෙ පැටියො...මේං "කියමින්  පුංචි මගෙ.ලිගුව අතගාන්නට විය.

"එයාව මොනාද ඉල්ලනවා පුංචිගෙන්." ලිගුව ඇගෙ මුවෙන් සනසා ගන්නා අටියෙන් මම කිව්වා.

"කෝ බලමු....ම්ම්ම් මේ තියෙන්නෙ මගෙ පැටියා."කියමින් මගෙ බොටමෙන් ලිගුව එළියට ගත් පුංචි මා ඉදිරියෙ දණ ගසා කෑදරකමින් එය උරන්නට විය.ක්‍රමයෙන් ඇගෙ ක්‍රියාවෙහි ⁣රිද්මය වැඩි කරමින් මොහොතකින් ඇගේ මුව තුලම මගෙන් ධාතු පිට කරවා ගත්තා.

"අම්මො චතූ ⁣මේක නම් පුදුම භාණ්ඩයක් තමා".මට පේන ලෙසම ධාතු කෑදරකමින් ගිලදැමූ පුංචි නැගිට නැවත තම සුපුරුදු වැඩ පටන් ගත්තා.

බොටම සකස් කරගත් මම කුස්සියේ වූ පුටුවෙ ඉදගත්තා.

"චතූ කිරි එකක් හදන්නද..මට නම් ඕනි නෑ මං කිරි බිව්වනෙ "

"දැන් එපා පුංචි.මං නාගන්නම්"

"මොකක්ද චතූ එකට නාමු ඉන්නවකො..මේ තව ටිකක් තියෙන්නෙ එතකොට සේරම රෙඩි."

"ඒනම් මාත් කිරි බොන්නම් නාන ගමන්"

"මගෙ වල් කොල්ලා"

"පුංචි මොනාද ඉව්වෙ.ඔන්න පුංචි බොමු කිව්වා හරිද...නාලා මම බාර් එක පැත්තෙ ගිහින් එන්නම්....බයිට් එකක්?".පුංචි කලින් ඉදන්ම ඩ්‍රින්ක්ස් ගන්න බව දැන සිටි මම නැවතත් ඇවටිලි කලා.

"අද වගෙ.දවසක නොබී පුළුවන්ද පැටියො.තොහෙවත් යන්න ඕනි නෑ.අපේ බොස් අද මට බියර් බෝතල් හතරක් දුන්නා රට ගිහින් ආව කෙනෙක්ගෙන් හම්බෙච්ච ඒවා වගයක්...තව ඕනි නම් බාප්පා ඉතුරු කරපු විස්කි බාගයක් විතර තිබ්බා කාමරේ.

අඩේ මරු මරු...සුපිරිනෙ...බාප්පා දැන ගනීද ඒක ගත්තොත්.."

"ගොනෝ මං බාප්පගෙ ගෑනි...මං බොනවා කියලා එයා දන්නවා "පුංචි හිනා වෙවී කිව්වා.

"ඒකත් ඇත්තනෙ...බයිට් එක එතකො⁣ට"

"ඒවා සේරම හරි..ෆෝක් තිබ්බා දැම්මා ස්ටූ එකක්..සොසේජස් තියෙනවා..තව එලවලු ටිකක් තැම්බුවා...බත් ඕනි නෑනෙ මේවගින්ම ෂේප් වෙමු නේද."

"අපෝ බත් මොකටද ඔය තියෙන්නෙ සුපිරි ඩිනර් එකක්."කියමින්ම පුංචි වෙත ගොස් ඈ බදාගෙන ඇගෙ කම්මුල සිප ගත්තා.

"කෝ කෝ මාව අවුස්සන් නැතුව ඉන්නවා. තව ටිකයි..මේවා ඉවර කරලා නාගමු ඉක්මනට.ගිහින් ටීවි එකවත් බලනවා නමං නාන්න කතා කරනකම්."

මම සාලෙට ඇවිත් ටීවී බලන්න පටන් ගත් නමුත් වැඩි වේලාවක් යාමට මත්තෙන් පුංචි සාලෙට ආවා.

"යමු යමු නාන්න.."කියමින් පුංචි මගෙ.අතින් අදින්නට විය.

"ඉන්න පුංචි මං ටවල් එක අරන් එන්නම්"

"මෙන්න මෙහෙ එනවා මගෙ එක තියෙනවනෙ"කියමින් මා බදාගත් පුංචි මගෙ තොල් සිපගන්නට විය.තොල් සිප ගන්නා අතරම අත්දෙකෙන් ඈවඩා ගත් මම ඈව ඔසවාගෙන නානකාමරයට ගියා.

Comments

Popular posts from this blog