මම ඉගෙනගන්නෙ ප්‍රසිද්ද පුද්ගලික විශ්ව විද්‍යාලයක. පදිංචි වෙලා ඉන්නෙ කොල්ලුපිටියෙ. මගේ අම්මයි තාත්තයි දෙන්නම doctors ල.. මේ සිද්දිය උනේ මම 2nd year ඉඳැද්දි. මම යාලු වෙලා ඉන්නෙ මලිති කියල මට වඩා අවුරුදු දෙකක් බාල මගේ බැජ් එකේම කෙල්ලෙක් එක්ක. එයාගෙ ගෙවල් මොනරාගල. එයා මොනරාගල ඉස්කෝලෙක වැඩ කරන ප්‍රින්සිපල් කෙනෙක්ගෙයි ටීච කෙනෙක්ගෙයි දුවෙක්. අපි දෙන්නට දෙපැත්තෙන්ම කැමැත්තත් තිබ්බ. මොනරාගල උනාට එයාගෙ ලොකුවටම ගමේ ගතියක් නන් තිබ්බෙ නෑ.. මාත් එක්ක යාලු උනාට පස්සෙ ඒක ගොඩක්ම අඩු උනා..

 මම මේ කියන සිද්ධිය උනේ අපේ කැම්පස් එකේ අවුරුදු උත්සවේ දවසෙ. ඒ වෙනකොට අපි දෙන්න යාලු වෙලා මාස තුනක් වගේ උනේ. මම සාමානෙන් කැම්පස් යද්දි කරන්නෙ ගෙදර ඉඳන් යන ගමන් මලිතිවත් බෝඩිම ගාවින් දාගෙන කැම්පස් එකට යන එක. එදා අවුරුදු උත්සවේ නිසා ඊට කලින් දවසෙ මලිති එක්ක ගිහිල්ල ගත්ත සරමයි ශර්ට් එකයිත් ඇඳගත්ත මම මලිතිව ගන්න බෝඩිමට ගියා.. මම යද්දි මලිති ඇඳගෙන පාරට ඇවිල්ල හිටියෙ.. මම ගිහිල්ල මලිතිව pick කර ගත්ත.. කෙල්ල රෙද්දටයි හැට්ටෙටයි පට්ටම ලස්සනයි.. කඳ ඒම මරුවටම පේනව..


"මොකද්ද පාරට වෙලා කරේ. මම ඇවිල්ල කෝල් කරාම පල්ලෙහාට බහින්නෙපැයි"

මම කීව.

" ඇයි අනේ බබා ඉතින් ආව ගමන් යන්න ලේසි නිසා මම පාරෙම හිටිය.." 

මගේ වම් අත අරන් එයාගෙ උකුල උඩින් තියාගන්න ගමන් එයා කීව...


"පාරෙ මිනිස්සු බලන් ඉන්නවනේ... අර ත්‍රීවීල් පාක් එකේ උනුත් බල බල ඉන්නව. ඔයා ඉන්නව මෙතනට වෙලා පාරට වෙලා.."


ඒකි මොකුත් නොකිය මගේ පැත්තට බර වෙලා මගේ වම් අතේ එල්ලිලා මගේ අතට ඒකිගෙ දකුණු තනේ තද කර ගත්ත...

මලිති පට්ටම ලස්සන සුදු මාරම කඳක් තියන කෙල්ලෙක්.. ගැට දෙක පට්ටම ලස්සනයි ඇඟට ලස්සන නියම ගානට තිබ්බ... පුක නන් ආයෙ කියල වැඩක් නෑ.. පට්ටම ලස්සනයි. මේකිව දාගන්න මම මාස දෙකක් විතර පස්සෙන් ගියා. කැම්පස් එකේ හෙන සෙට් එකක් මලිතිට ට්‍රයි කරා. සමහර ලෙක්චරර්ස්ල පවා.

 මම මලිතිව එදා වෙනකොට දවස් තුනක් විතර රූම් ඇදල  තිබ්බෙ..මලිතිව සෙට් උනාට පස්සෙ මම ගහ ගහ හිටපු ඇන්ටි පාරවල් අක්කල සහ ස්පා යන එක සම්පූර්ණෙන්ම නැවැත්තුව.. ඒකි මගේ අතීතෙ නොදන්නව නෙවෙයි.. ඒත් ඒකි මාව විශ්වාස් කරා සහ මම මලිතිගෙ විශ්වාසෙ රැක්ක... මම ඒකිගෙ පෙට්ටිය කැඩුවෙ අපි දෙන්න කැම්පස් එකේ බැජ් එකේ අපේ සෙට් එකේ එවුන් එක්ක නුවරඑළියෙ දවස් තුනක් ගියපු ට්‍රිප් එකකදි. ඒ යාලුවෙලා සතියෙන් වගේ. ඒකෙ කතාවත් මම වෙලාවක් තිබ්බොත් ගේන්නන්...

මේකි දැන් මගෙ අතේ එල්ලිලා මාව ඉඹිනව එකසිය ගානට.. මලිතිගෙ තන ඇඟේ ගෑවුනත් පට්ටමම සනීපයි... මලිති දැන් සම්පූර්ණෙන්ම මගේ බෙල්ලෙ එල්ලිල් තොල් දෙක මගේ මූනෙ ගාවනව.. පාරෙ ට්‍රැෆික් එක නිසා වහන හෙමින් යන්නෙ, ඒක නිසා drive කරන්න අමාරුවක් නෑ ඒකෙන්.. ජීප් එකේ වීදුරු මම ටින්ට් එක තදටම ගහල තියෙන්නෙත් ඔය ඉඳ හිට කොට්ටක් පනින්න ලේසි වෙන්නමයි ඉස්සර ඉඳන්..😂. මේම සැපක් දාන ගමන් කැම්පස් එක ඇතුලටම ආව අපි දෙන්න... ජීප් එක කෙලවරක ගහක් යටින් පාක් කරල මම මලිතිව මගේ පැත්තට අරගෙන තොලක් දම්ම ශේප් එකේ.. රෙද්දයි හැට්ටෙයි ඇඳගෙන ඉන්න නිසා මලිතිගෙ සුදු බඩයි බුරියයි පේනව පට්ටම ලස්සනයි. ඒකි චබී නිසා බඩ පට්ට්ම සැපයි අතගාන්න. මම බඩ අතගාල ආයෙම තොල දාන ගමන් ඒකිගෙ බුරියට ඇඟිලි දෙකක් දාල කැලැත්තුව.. කෙල්ල මෝල් වෙලා පට්ටෙටම.. තන් දෙක පිම්බිලා උඩට නෙරල ඇවිල්ල.. හැට්ටෙ කපල තියන v cut එක නිසා කුක්කු දෙකේ කාණුව පේනව. මම ඒ දෙක මැදින් මූන තියල කාණුව අතරට මූන තද කරන් මලිතිගෙ පපුව ඉම්බ..

" දැම්ම යන්න ඕන නෑ නෙ බබා..." එහෙම කියපු මලිති මගේ පයිය උඩින් අත තියල හෙමින් මිරිකුවේ මාව බදාගෙන.. ටිකක් වෙලා පයිය සරමට උඩින් මිරික මිරික හිටපු මලිති සරම ලිහුව.. මම ජොකා පන්නල පයිය එලියට අරන් දුන්න..මලිති නැවිල මගේ පයිය කටට අරගෙන හයියෙන් කටෙන් උරන්නගත්තෙ හෙමින් උඩ පහල යමින්. ඊට පස්සෙ දිවෙන් ටොපාව තද කර කර ලෙව කෑව කට ඇතුලෙ තියාගෙනම.. ඒකිගෙ කොන්ඩෙන් අල්ලගත්ත මම පයිය කට ඇතුලටම යන විදිහට ඇතුලට කරල අල්ලගෙන විනාඩියක් විතර හිටිය වම් අතින් ගැටේ මිරික මිරික..ටිකකින් මම ආයෙම කොන්ඩෙන් අල්ලගෙන කටේ ගහන්න ගත්ත. ටිකකින් කෙල්ලම පයිය් කට ඇතුලෙ තියාගෙන අතේ ගැහුව.. පට්ටම සැපයි.. මම වම් අතින් ඒකිගෙ බෝල පුකයි කිරි බෝල් දෙක වගේ තන් දෙකයි තදට මිරිකුව බඩ අතගගා... විනාඩි දහයක් විතර මේම කරද්දි මම සුපිරි බඩු ලෝඩ් එකක් යැව්ව මලිතිගෙ කට ඇතුලෙම.. ඒකි හොඳට රස කරල මුලු බඩු ලෝඩ් එකම බීව. ඒකි පට්ටම ආසයි කැරි බොන්න. අදටත් ඒමයි.. දවසෙම වතුරෙන් කට නොහෝද ඉන්න පුලුවන් මලිතිට කටට අරගත්තත්...

මලිති නැගිට්ට. මම අතින් මලිතිගෙ හැට්ටෙයි ඇඹරිල ගියපු bra එකයි හරියට හැදුව.. මලිති ආයෙම ලිප්ස්ටික් එක අරන් තොල්වල ගාගත්ත.. කොණ්ඩෙ පීරල ආයෙම යන්න ලෑස්ති උනා. මගේ පයියත් ඒකි ලේන්සුව අරන් පිහිදාල ලේන්සුව ආයෙම purse එකේ දාගත්ත... එළියට බැහැපු මම මලිතිව දොර ඇරල එළියට බස්සවගෙන මලිතෙගෙ ඉන වටෙන් අත දාල බඩෙන් අත තියාගෙන මලිති එක්ක අවුරුදු උත්සවේ පැත්තට ගියා.. මලිති හොඳට ඇවිස්සිල ඉන්නෙ. ගැට දෙක ඒම මෝල් වෙලා ඉස්ම යන්නම.. කොල්ලොත් පට්ට ඊරිසියාවෙන් කෑදර කමෙන් බලනව මලිති දිහා. ඒකට නන් මම කැමති නැති උනත් මටත් පට්ට ආඩම්බරයි...

මලිතිත් එක්ක මම හෙමින් හෙමින් අවුරුදු උත්සවේ පටන්ගන්න තැනට ගියා. මලිතිත් මට තුරුල් වෙලා වගේ ආව. එතනට ගිහිල්ල ෆොටෝස් නුත් ගහල තිබ්බ තරඟ වලටත් හිටිය. මලිතිට හොඳටම දාඩිය දාල. ඇඟ මූන ඒම තෙල් ගතියයි. දැක්කම පට්ටම ආසයි.. ඕම ටිකක් අපි දෙන්න එක්ක බැම්මක් උඩින් වාඩි වෙලා ඉද්දි ජනියයි, රිද්මයි ආව.. උන් එක්ක උන්ගෙ කෙල්ලො දෙන්නත් ආව...

මමත් එකපයින්ම හා හා කියල මලිතිවත් එක්කරගෙන ජනියයි රිද්මයි උන්ගෙ කෙල්ලො දෙන්නත් එක්කරගෙන ගියා ලන්ද පැත්තට.. රිද්මයගෙ කැබ් එකේ පිටිපස්සෙ බක්කියේ තමයි බොන්න සෙට් කරගත්තෙ.. මලිති ඉස්සර නන් බීවෙ නෑ.. ඒත් මාත් එක්ක සෙට් උනාට පස්සෙ මම බොද්දි මගෙත් එක්ක ඉඳගෙන මගේ ශොට් වලින්ම පොඩ්ඩ පොඩ්ඩ ගහනව. ඒම නැත්තන් මම බියර් එකකින් බාගයක් වගේ දෙනව. එදා ගැලරි බෝතල් හතරයි සිගරට් පෙට්ටි දෙකයි අපි සෙට් එකට හොඳටම ඇති... අපි කට්ටියම කැනපිය ගහපු බක්කිය ඇතුලෙ වටේට වාඩි වෙලා ආතල් එකේ කයියක් ගහගෙන බොන්න ගත්ත... කාටවත් පේන්නෙත් නෑ.. ඔහොම ආතල් එකේ ශොට් එකක් දෙකක් නවද්දි එළියෙ ලාවට වැස්සකුත් පටන් ගත්ත.. දැන් ඉතින් සුපිරිම සැප❤️... මලිතිව තුරුල් කරගත්ත මම හෙමීට ඇඟ අතගාල උරහිස ගාවින් තනයි කිහිල්ලයි අතර ඉම්බ. පර්ෆියුම් එකත් එක්ක එන ලා දාඩිය සුවඳ පට්ට... අරුන් කපල් දෙකත් වැඩ පටන් අරගෙන.. මලිති වගේ නෙවෙයි ඒ කෙල්ලො දෙන්න නන් කුඩු වෙන්නම ගහනව... මලිතිත් මගේ ඇඟයි මූනයි ඉඹ ඉඹ ඉන්නව තුරුල් වෙලා.. මම ශේප් එකේ ශොට් එකක් දාල සැන්ඩි කරල මලිතිට ගැස්සුව... සිගරට් එකක් පත්තු කරල මම බාගයක් විතර බීව. බීපු මම ආයෙ පෆ් එකක් අරගෙන කටේ තියන් මලිතිට තොලක් දැම්ම.. දාල මම මලිතිට පෆ් එක දුන්න. පස්සෙ මම එදා තමා කෙල්ලට සිගා ගහන්න පුරුදු කරේ.. එදා ඒකි සිගරට් හතරක් නුයි ශොට් හතරක් විතරයි දැම්ම.. මමයි මලීයි එකතු වෙලා කෝමහරි බෝතලයක් නැව්ව... දැන් දෙන්නටම වැදිල එකසිය ගානට... ආයෙ සුපිරිම සැප.. මම පිස්සුවෙන් වගේ මලිතිගෙ කුක්කු දෙකයි මූනයි ඇඟයි ඉම්බ . අනිත් එවුන් අවුලක් නෑ උන්ටත් වැදිල උනුත් සීන් එකේ ඉන්නෙ... 


"බබා අද නන් ගහන්න්ම ඕන" මම කනට කරල මලිතිට කියල මලිතිගෙ කන ඉරුව..

"හොටෙල් මැනේජ්මන්ට් එකේ ටොයිලට් එකට යමු බබී" මලිතිත් රහසින් කීව...

"මචං මලීට වොශෲම් යන්න ඕනලු අපි ගිහින් එන්නන්" 

එහෙම කියල මම මලිතිවත් කැබ් එකෙන් බස්සගෙන එන්න ආව හොටෙල් මැනේජ්මන්ට් ෆැකල්ටියට... බඩුවැඩී දෙන්නටම.. ඒකෙ ලේඩීස් ටොයිලට් එකකට ගියපු අපි දෙන්න දොර වහල ලොක් කරගත්ත.. එහෙමම මම මලිතිව බිත්තියකට තියල තද කරගෙන මුලු ඇඟම ලෙවකකා ඉම්බ.. අම්මෝ මලිතිගෙ දාඩිය එක්ක පර්ෆියුම් එක මික්ස් වෙලා එන සුවඳ පට්ටයි... 

" බබා අද පුකේ අරින්න තමා වෙන්නෙ. කොන්ඩම් එකක් නෑනෙ මැණික" මම කීව..


"මගේ ගාව තිබ්බ බබා එදා ගත්තු පැක් එක ඉන්න බලන්න " 


කියපු මලිති ඉනේ ගගන් ඉඳපු පර්ස් එක ඇරල කොන්ඩම් එකක් අරගෙන මගේ සරම උස්සල ජොකා පන්නල පයියට දැම්ම.. එහෙමම මලිතිගෙ ලුංගි රෙද්ද උස්සපු මම පෑන්ටිය ගලවල දාල ඒකිගෙ කකුලකුත් අතින් උස්සගෙන පයිය දැම්ම හුත්ත ඇතුලට... බීල මෝල කරවෙලා නිසා මටත් හෙමින් දාන්න සිහියක් තිබ්බෙ නෑ.. මලීට කෑගැස්සුනා... මම මලීගෙ කට තද වෙන විදිහට මගේ උරහිසට ඔලුව හේත්තු කරගෙන ගැහුව ආයෙ පිස්සුවෙන් වගේ... මම මලීගෙ කොල බොක්කටම වදින්න දෙනව දැන්. කෙල්ල පණ නැති වෙලා වගේ මගෙන් වදින පාර කාගෙන ඉන්නව.. මම බදාගෙන ඉන්න නිසා ඇරෙන්න වදින පාරෙ සැරටයි වැදිල ඉන්න නිසයි නැත්තන් ඒකි විසික් වෙනව.. මම ඇඳගෙන හිටපු හැට්ටෙ අස්සෙන් කෝම හරි අත දාල මලිතිගෙ සුදු බෝල තන එලියට ගත්ත.. මෝල වැඩි කමට කෙල්ලගෙ තන උල් වෙලා පිම්බිල.. තන එහෙමම නැවිල කටේ දාගත්ත මම ආයෙම ගහන්න පටන් ගත්ත උර උරම... මම දැන් මලීගෙ පුකේ පලු දෙක හයියෙන් මිරික මිරික පිස්සුවෙන් වගේ ගහනව . මලී කලන්තෙ හැදිල වගේ කෙඳිරි ගගා මගේ ඇඟට වාරු වෙලා ඉන්නව... කොන්ඩම් එක දාලත් මලිතිගෙ හුත්තෙ රස්නෙ හොඳට පයියට දැනෙනව... ඇඳක හොඳට හාන්සි වෙලා ඇඳුම් ඔක්කොම අයින් කරල ගහනවට වඩා මේම ඇඳුම් අස්සෙන් ගහන එක පට්ටම ආතල්. මේ විදියට විනාඩි දහයක් විතර පිස්සුවෙන් වගේ හිකුව.. අන්තිමට මෝල වැඩි කමට සුපිරි බඩු ලෝඩ් එකක් විද්ද මම කොන්ඩම් එක ඇතුලෙම... මෝලෙ නන් අඩුවක් නෑ පොඩ්ඩක්වත්. මම පයිය ඇතුලෙම තියෙද්දි ඒමම නැවිල මලිතිගෙ කිරි සුදු පාට කුක්කුවකට විනාඩියක් වගේ ලව් බයිට් එකක් දුන්න... හපාගෙන ඉඳල අතාරිද්දි කුක්කු එක ගාව ලස්සන රතුපාට පාරක් වැදිල. මම කලින් දවසක හපපු ඒවගෙ පාරවල් දෙක තුනකුත් තාම තියනව ලාවට පපුවෙයි තන් දෙකෙයි කිහිල්ල මුලයි... 


මම පහත් වෙලා ආයෙම මලිතිගෙ ලුංජි රෙද්ද බාගයක් උස්සල අස්සට මූන දාල හුත්ත වටේට ලෙව කාල මෑ ඇටේ සූප්පු කරා. කෙල්ල රෙද්ද අස්සෙ තියන මගේ ඔලුව රෙද්ද උඩින් අතගගා ඇඹරෙනව එකසිය ගානට කෙඳිරිගගා... ටිකක් වෙලා සූප්පු කරපු මම නැගිටල රෙද්ද අස්සෙන් ආයෙම හුත්තට ඇඟිලි දෙකක් දාල පුලුවන් උපරිම හයියෙන් කැලැත්තුව එක දිගට. කෙල්ල බාගෙට නැවිල වෙව්ලනව එකසිය ගානට... ඇඟිල්ලෙන් ගහන සැරට කෙල්ලගෙ මුලු ඇඟම ගැස්සෙනව.. මේම ගැහුවෙ විනාඩි එකහමාරයි මලී පණ නැති වෙලා චූයි බඩුයි විද්ද කෑගහගෙන.. 

කෙල්ලට නන් දැන් මැරිල වගේ පණ නෑ. ඒත් මට තාම ඉන්න බෑ තව ගහන්න් ඕන. අනික කොන්ඩම් එකක් දාන් ගැහුව නිසා සැපත් අඩුයි... කෙල්ලව බිත්තිය පැත්තට හරවවල ආයෙම ලුංජි රෙද්ද උස්සල මම මලිතිගෙ බෝල ගෙඩිය වගේ සැප ලොකු පුකේ පලු දෙක දෙපැත්තට කරා... මම එහෙමම පුකේ පලු දෙක අතරට මූන ඔබාගෙන ඉන වටේ අත් දෙක දාල මගේ පැත්තට තද කරගෙන හිල ලෙව කෑව.. මලීට දාඩිය දාල නිසා පුකේ හිල තෙත ගතියයි, ලුණු රහක් මිශ්‍ර රහක් එන්නෙ. බීල හිටපු නිසා ලොකුවට රහක් දැනෙන්නෙත් නෑ. මම ලෙව කන එක පොඩ්ඩ පොඩ්ඩ වැඩි කරල පුකේ හිල දත් වලින් අල්ල අල්ල කාල හිල ඇතුලට දිව දැම්ම... නැගිටපු මම ආයෙම පයිය අරන් පුකේ හිලට තියල තද කරා ඇතුලට බහින්න. එදා තමා මලිතිට පලවෙනියෙන්ම ඇරියෙ.. පට්ටම හිරයි හිල.. කෙල්ලට කෑගැස්සුන.. 

" අනේ බබා එපා එපා.. අනේ බෑ බබා.. ආආහ්හ්හ්හ්ම්ම්ම්... බබා...." කෙල්ල කෙඳිරිගානව එක දිගට..


ඊට පස්සෙ අපි දෙන්න ශේප් එකේ එළියට ආව. දාඩිය දාල දෙන්නටම පට්ටෙටම.. මලිතිට පුකේ ඇරපු නිසා කෙල්ලට පට්ටම අමාරුයි.. ඇවිදින්න හොඳටම අමාරුයි.. මම ෆැකල්ටිය පල්ලෙහාට කෙල්ලව වාරු කරගෙන අමාරුවෙන් ගෙනැල්ල සෝෆ එකක මලිතිව වාඩි කරල ටක් ගාල ගිහින් ජීප් එක ගෙනත් මලිතිව වාහනේට නැග්ගුව.. විනාඩි පහක් දහයක් වගේ ඒමම හිටපු අපි ආයෙම බැහැල බොන තැනට ගියා.. කෙල්ලට ඒත් ඇවිදගන්න අමාරුයි මගේ ඇඟට වාරු වෙලා තමා යන්නෙ. බීල ඉන්න නිසා වැදිල කියල දකින කට්ටිය හිතන නිසා නෝන්ඩියක් නෑ..  

" දන්න නැද්ද ඉතින් ඔය පොඩ්ඩ පොඩ්ඩ" මලිති කීවෙ ඇහැක් ගහන ගමන්

අපි දෙන්න එදා ආයෙම සිගරට් ගහල හැන්දෑ වෙනකන් ඉඳල බඩු බැස්සම අපේ ගෙදර ගියා අපේ අම්මට මලිති රෙද්දයි හැට්ටෙයි ඇඳන් ඉන්නව බලන්න ආසයි කීව නිසා.. අපේ ගෙදරදිත් මම මගේ කාමරේට අරන් මලිතිට ශේප් එකේ ගල් පාරක් කපල කටටත් දීල ආයෙ ගොඩක් රෑවෙලා බෝඩිමට එක්ක ගියා..


 දැන් අපි දෙන්න අද වෙනකොට විවාහ ගිවිසගෙන එකට ජීවත් වෙන්නෙ ඔස්ට්‍රේලියාවෙ. ළඟදිම වෙඩින් එකත් ගන්නව. අපි දෙන්නට එදා වගේම අදත් සැප උපරිම උන ලිංගික ජීවිතයක් තියනව ❤️


Comments

Popular posts from this blog