සිගරට්ටුවක දල්වා ගත් පුංචි දුරකථනය කණේ තබාගනිමින් මේසය මත ඉදගෙන කා සමඟ හෝ කතා කරන්නට විය.කතාවේ හැටියට කතා කලෙ රුවිනි නංගි බව වැඩි වේලාවක් යාමට මත්තෙන් මට තේරුණි.මේ වන විටත් බියර් හා සිගරට් වලින් යම් තරමකට දෙදෙනාම වෙරි වී සිටියත් මම විස්කි වීදුරු දෙකකට දමා ඇති පමණට සැන්ටින් වන්නට ස්ප්‍රයිට්ද එක්කොට එක් වී දුරවක් පුංචි අතට දෙන විට ඈ අතේ වූ සිගරට්ටුව මගේ තොල් අතර තබා වීදුරුව  අතට ගත්තේ සිනහවක්ද සමගිනි.ඈ දුරකතනයෙන් කතා කරමින් විස්කි වීදුරුව තොල ගාන අතර මම ඈ අසලටම පුටුව ලං කොටගෙන වාඩුවුණා.එවිට පුංචි ඈගෙ එක් කකුලක් මාගේ උරහිසේ තබමින් රහස් පෙදෙස මට දිස්වන අයුරින් දෙකකුල් පළල් කොට ගත්තා.මා ඈව අපහසුතාවයට පත් කරවන අටියෙන් ඇගෙ ක්ලිටෝරසය ඇගිල්ලකින් පිරිමදින්නට ගත්තා.වැඩි වේලාවක් යාමට මත්තෙන් එය දරා ගැනීමට නොහැකිවඈට කෙදිරියක් පිට වූයෙන් ඈ විස්කි වීදුරුව මේසය මත තබා මාගේ අත ඉවතට  කරන්නට උත්සාහ කලත් මා ඒ සටනින් ජය ලැබුවා.



"නෑ රුවී...අප්පච්චි හෙට උදේ එනවා කිව්වෙ......."දුරකතනයේ එහා පැත්තෙ හිටි රුවිනි නංගි ඇසූ දෙයකට පිලුතුරු දී අවසන් කරනවාත් සමගම පුංචිගෙ මුවින් මෙතෙක් වේලා දරාගෙන සිටි හැගීම් කෙදිරියකින් පිට විය.මට සිනහව නවත්තවා ගත නොහැකි විය.


"නෑ නෑ නිකම් ළමයො..මේ මොකෙක්ද කෑවා වගෙ දැනුනා"

"පිස්සුද රුවී නෑ...."


"ඔව් ඔව් අම්මි masturbate කරගන්නවා" කියමින් පුංචි දුරකථනය විසන්ධි කොට මේසය මතින් තබා ඉදගෙන සිටි මාගෙ ඔඩොක්කුවට පැන ඉදගනිමින් මාගෙ බෙල්ල හා කන්පෙති සපන්නට විය.

"මෝඩයා.රුවීට තේරුණා මොකක් හරි උනා කියල."කියමින් පුංචි නැවත මේසය මත ඉදගනිමින් විස්කි වීදුරුව අතට ගත්තා.

"උන දේ එයාට කිව්වෙ..masturbate කරගන්නවා කියල."මම හිනා වෙවී කිව්වා.

"හිනා නෙහ්..අපෝ රුවී දැන් හොදටම නරක් වෙලා චතූ දන්නවනෙ අවුස්සා ගත්තාම"

"පුංචි masturbate කරගන්නවා කියල රුවී දන්නවද"


"අපෝ ඒ අම්මණ්ඩි එක්ක මොන හොර වැඩද දන්නවනෙ හැටි පැහිලා හොදටමද දැන්"

"අපෝ ඒක ඇත්ත"

"චතූ⁣ට මං කතාවක් කියන්නම්.අපි දෙන්නට දැන් රහස් නෑනෙ.අපි දෙන්නා අතර විතරයි හරි."විස්කි තොල ගාන ගමන් පුංචි කතාවක් පටන් ගත්තා.

"දවසක් රුවී මධු දූත් එක්ක masturbate කරගන්නවා මට අහු උනා.දෙන්නට දෙන්නා මාරුවට කරගන්නවා"

"මොකක්...ඇත්තද"

ඔව් චතූ...උන් දෙන්නා ලෙස්බියන්ද කියල තාමත් මට හිතෙනවා.

මටත් ඉතින් ඒ වෙලාවෙ අමුතු ෆීලින් එකක් ඇව හින්දා ඕක හොරෙන් බලාගෙන හිටියා මිසක් කියන්න ගියෙ නෑ.හැබැයි කෙල්ලො දෙන්නා හැසිරුන විදියෙන් මට තේරුනේ ඒ දවස් වල දෙන්නට හරියට masturbate කරගන්න තේරුමක් නෑ වගෙ කියල.ඉතින් දවසක් මං රුවීව අල්ලා ගෙන අර සිද්දියවත් මධූ ගැනවත් අහන් නැතුව නිකමට ඇහුවා එයා masturbate කරගන්නවද කියල.කෙල්ලත් ටිකක් සැකෙන් වගෙ බලලා ඔව් කිව්වා මිසක් මට මධූ ගැන කියාගෙන ආවෙත් නෑ."

"ඊට පස්සෙ" විස්කි උගුරක් බොන අතරේ මම ඇසුවේ තරමක් වික්ෂිප්ත වීමකිනි.

"ඊට පස්සෙ රුවිත් මගෙන් ඒකම ඇහුවා කියන්නකො"

"මොකක් රුවී ඇහුවද පුංචිත් masturbate කරගන්නවද කියල"

"ඔව් චතූ.එදා තමා මං දැන ගත්තෙ මේකි හොදට පැහිලා කියල. ඒක විතරක් නම් බැරියෑ මේකි කියපි අම්මිත් කරගන්නවා නේද මං හොරෙන් බලන් ඉදලත් තියෙනවා."

"අපෝ කටඋත්තර නෑනෙ..රුවී තමා රුවී "මම හිනා වෙවී කිව්වා.

"මටත් ඉතින් අහන්න දේකුත් නනෑ ඒවෙලේ.ඊට වඩා චතූ මට මැරෙන්න හිනා.ඇයි මේකි ෆුල් සීරියස් පිට කියන්නෙ දැන්"පුංචිගෙ කටහඩින්ම මට තේරුනා ටිකින් ටික එයාට වෙරිමත වැඩිවෙන බව.

"ඊට පස්සෙ මොකද උනෙ පුංචි"කතාව තව විස්තර ඇතුව දැන ගන්නා අටියෙන් මම ඇසුවා.

"කරගන්න දෙයක් නැතුව මම ඇහුවා මොනාද බලන් හිටියෙ කියල.ඊට පස්සෙ ඉතින් රුවී අනම් මනම් කිව්වත් ඒ ගැන මට තේරුනා තාම හරියට කරගන්න තේරිලා නෑ කියල"

"ඉතින් "

"ඒ දවස් වල ඉතින් මටත් ෆක් එකක් නැතුව අසහනෙන්නෙ හිටියෙ රුවී කියල ගානක් නෑ මගෙ කාමරේට අරන් ගිහින්  එයාගෙ පෑන්ටිය ගලවලා කරගන්න හැටි කියල දුන්නා කියන්නකෝ..විස්වාස කරනවද චතූ"කියමින් පුංචි හිනා උනා.

"අම්මො පුංචි ඔයා"

"චතූ මං මහ ජරා කියල නම් හිතන්න එපා.හරි තව තියෙනවා කතාව අහන්න ඉන්නකො"


"චතූ මං මහ ජරා කියල නම් හිතන්න එපා.හරි තව තියෙනවා කතාව අහන්න ඉන්නකො"

"පිස්සුද පුංචි ළමයිට ඒවා කියල දෙන්න ඕනා ඔයා හරි ඕපන් කෙනෙක් පුංචි"තරමක් වෙරි වී සිටි මම දාර්ශනික ටෝක් එකක් එලියට දැම්මා.

"මං රුවීගෙ.කරල දුන්නම කෙල්ලට මටත් masturbate කරවන්න ඕනි උනා.මොනා කරන්නද මුල වරද්දා ගත්තා හින්දා ඉතින් මාත් බලන් හිටියා.එදා ඉදන් රුවී මාත් එක්ක කලින්ටත් වඩා ෆිට් උනා චතූ.දැන් නොකියන දෙයක් නෑ.එදා ඉදන්  මාත් එක්ක masturbate කරගන්න එනවා.මාත් ඉතින් ඉදල හිටලා එකතු වෙලා කරනවා.හැබැයි මං බය කරල ගානකට තියාගෙන ඉන්නෙ නැත්තම් රුවී එක්ක බේරෙන්න බෑ දන්නවනෙ හැටි.දැන් හෙනට පැහිලා."

"බාප්පා දන්නවද ඕවා"

"ඔයාට පිස්සුද චතූ.බාප්පා දන්නවා නම් මායි රුවියි මරයි.ඔයා විතරයි ඒ සිද්දිය දන්නෙ හරිද"

"එහෙනම් දැන් මධු එක්ක පාඩමට වඩා ඕක කරනවා ඇත්තෙ පුංචි"

"මධූ එක්ක සම්බන්ධයක් තියෙනවා රුවී නොකීවට.පස්සෙත් මට දෙතුන් විඩක් ඕක කරගන්නවා අහුඋනා.මං ඒ ගැන නොදන්න විදියට ⁣රුවීට කියල තියෙන්නෙ.බය වෙන්න දෙයක් නෑ චතූ මට  විස්වාසයි රුවී මොළේ ඇතුව වැඩ ටික කරගනී.දෙන්නම දක්සනෙ"

"ඒක නම් ඇත්ත.දැනටත් කෙල්ල මටත් වඩා හොදට පාඩම් ටික කරගෙන යනවා.දෙනනම එහෙමයි ඈ 1st ෂයි එකෙන්ම දෙකම ගොඩ යයි.ෂුවර්"

"චතූ උදව් කරන්න ඕනි හරිද" 

"අනිවාර්‍යයෙන්ම පුංචි. මේ ඒක නෙමී හිරාන් අයියත් එක්ක රුවීගෙ එෆෙයාර් එක තාම තියෙනවද පුංචි" රුවීගෙ ආදර සම්බන්ධය මතක් වූ මම ඇසුවා.

හිරාන් යනු පුංචිගෙ ලගම නෑ කෙනෙකුගෙ පුතෙක් වූ අතර ඒ දෙදෙනාගෙ සම්බන්ධට පවුල් දෙකෙහිම ආශිර්වාද ඒ වන විටත් හිමිව තිබුනා.රුවීට වඩා වයසින් අවුරුදු  කිහිපයක් වැඩිමහළු වූ හිරාන් ජපුර සරසවියේ අවසන් වසර වෛද්‍ය සිසුවෙකු වූවා.කුඩා කල පටන්ම තරමක ලැජ්ජාශිලී ගතිපැවතුම් වලින් පිරි හිරාන් සරසවියෙන් පිටවන්නට ආසන්න උනත් ඒ ගතිවලින් ඈත්ම නොමැත්තකු වූවා.මීට හාත් පසින්ම මව මෙන් ⁣කාමුක හා කෙලිලොල් චරිතයක් වූ රුවිනි අතර සම්බන්ධයට දෙදෙනාගෙ ගුණාංග වලින් කිසිදු බාධාවක් නොවුනා.

'ඒක නම් තියෙන්නෙ චතූ.අපි සීතා අක්කලා එක්ක කතා කරලා තියෙන්නෙ.හිරාන් මේ අවුරුද්දෙ අවුට් වෙනවනෙ කෙල්ලත් විභාගෙ ඉවර කරගන්න හින්දා මේ අවුරුද්ද අගට දෙන්නගෙ එන්ගේජ්මන්ට් එක ගන්නවා චතූ.රඅවීටත් මං ඕක ඊයේ කිව්වා.ඔය දැන් කෝල් කලෙත් ඒ ගැන කියන්න.හිරානුත් කැමතියිලු"

"වාව් එළනෙ.රුවී ලකී.මේ වයසෙ ඉදන්ම ෆන් තමා"කියමින් මම හිනා උනා.

Comments

Popular posts from this blog