"අනෙ මන්දා චතූ හිරාන්ගෙ අනික්  ගති ගුණ නම් සේරම හොදයි ඒත් කෙල්ල වගේනෙ.අපේ අම්මණ්ඩි කන්ට්‍රෝල් කරගන්න පුළුවන් වෙයිද මන්දා"වගහිස් වීදුරුවට විස්කු පුරවා ගනිමින් පුංචි කිව්වා.

"මාත් ඕක කියන්න හිටියෙ පුංචි.හිරාන් අයියා හරි හොදයි.ඒත් හෙන කුලෑටිනෙ.මගෙ යාළුවොත් ඕක කියනවා නිතරම" පුංචි දිහවට මගෙ අතහෙි වූ හිස් වීදුරුව දික් කරන ගමන් පැවසූවා.

"පුංචි වල් ගෑනියක් කියල හිතෙන තව කතාවක් කියන්නද " දෙදෙනාගෙම වීදුරු වලට ස්ප්‍රයිට් එකතු කරන ගමන් පුංචි ඇසුවා.

"ඒ පාර මොකක්ද....මං ඒම හිතන් නෑ අනෙ....මනුස්සයෝ උනාම ෆන් ගන්න ඕනි.කවදා මැරෙයිද දන්නෙ කවුද අප්පා"වීදුරුව අතට ගන්න ගමන් සුපුරුදු දාර්ශණික  වදන් පිටකලා 

"ඔයා දන්නවනෙ චතූ.මං වගේමයි අපේ සීතා අක්කත්.හෙනම ඕපන්.ඔකුන් දෙන්නා එකතු කලෙත් අපි දෙන්නනෙ.අපි දෙන්නම කතා උනා අනිවාර්යයෙන්ම ඔකුන් දෙන්නා බන්දන හින්දා කැමති කැමති විදියට එන්ජෝයි කරන්න දෙන්න...තේරෙනවනෙ කියන දේ ඕනි නම් සෙක්ස් කරන්න පවා ඉඩ දීලා තියෙන්නෙ.මාත් රුවීට පරිස්සම් වෙන්න ඕනි හැටි ඉදන් සේරම කියල දීලා තියෙන්නෙ.ඇරත් හිරාන් ඉතින් වෙන්ඩ ඩොක්ටර්නෙ අවුලක්ම නෑ ඉතින්.උන් දෙන්නට ඕනා තරම් නිදහස තියෙනවා.ඔයා දන්වනෙ නිතරම අපි සීතා අක්කලා එකික ට්‍රිප් එහෙම යනවනෙ  ගියා උනත් අපි දෙන්නා පුල් ට්‍රයි එක දෙන්නා තනි කරන්න.තාත්තලත් ඉතින් ඕක දන්නවා.


"අනේ දෙයියනෙ මට නෑනෙ මෙහෙම පිනක්"

"ආ මේං...ඇයි මං ඉන්නෙ දැන්. මං දන් නැද්ද කොල්ලොන්ගෙ ඇන්ටා ෆැන්ටසි.සතුටු වෙනවා මේත් ඒ වගෙ එකක්නෙ හරි ගියෙ චතූටත්....ඉන්නවකො කතාව ඉවර නෑනෙ"


"කියන්නකො ඉතින් පුංචි"

"දන්නවනේ හිරාන් ගෙදර ආවම රුවී එහෙ එක්ක යනවා වගේම හිරාන් මෙහෙත් එනවා කියල ඔයා දන්නවනෙ.ඔහොම ආව දවසක දෙන්නට තනි වෙන්න දෙන්න කියල හිතල මම නර්මදා හම්බෙන්න යන්න  ගෙදරින් පිට උනා.ඒ දවස් රුවීගෙ ආරක්ෂකාරී දවස් ටිකක් හින්දා මට ඕනි උනෙ දෙන්නට එකතු වෙලා ඕනි දෙයක් කරගන්න දෙන්න."

" මෙි මේ ඉන්න ඉන්න මට දැන ගන්න ඕනි එතකොට රුවී වර්ජින් නෙමීද"මම හිනා වෙවී ඇහුවා.

"මෙච්චර කිව්වා තේරුනේ නැද්ද ගොනෝ.ගිය අවුරුද්දෙ අපි දෙගොල්ල නුවරඑළි ගියපු ට්‍රිප් එක දවසෙ රෑ තමා රුවී වර්ජිනිටි එක නැති කරගෙන තියෙන්නෙ.රුවීට කිසි ලැජ්ජාවක් නෑනෙ මාත් එක්ක හොදටම ෆිට් හින්දා ඕකත් කිව්වා.ඒකටත් මායි රුවී මෙහෙම පාටියක් දාලා ඩ්‍රින්ක්ස් ගත්තා.එදා තමා රුවී මුලින්ම බිව්වෙත්.එදා මම බ්ලූ ෆිල්ම් එහෙම පෙන්න පෙන්න රුවීට උගන්නපු නැති දෙයක් නෑ."පුංචි හිනා වෙවී කිව්වා.

"ඔයා නම් මාර හොදයි පුංචි.අන්න අම්මලා"

"අහනවකො කතාව.මට යද්දි ෆෝන් එක ගන්න අමතක වෙලා මං ආය් ගෙදර ආවා.හොඓන්ම ෆෝන් එක අරන් යනවා කියල හිතාන කාමරේට යද්දි රුවීගෙ කාමරෙන්  ආව සද්ද වලින් මට හොරෙන් බලන්නම හිතුනා.දොර ලොක් කරල තිබ්බ හින්දා මං එලියෙන් ඇවිත් ලාවට ඇරිලා තිබුන ජනේලෙන් හොරෙන් බැලුවා.ඒ බලද්දි දෙන්නා එක එක්කෙනාගෙ ඇදුම ගලවා ගන්න ගමන් කිස් කරනවා.ටිකකින් රුවීගේ පෑන්ටිය ගලවලා එයාව ඇදට දාපු හිරාන් එයාගෙ අන්ඩර්වෙයාර් එක ගැලෙව්වා.මං දැකපු විදියට හිරාන්ට තිබුනෙඔයාට වඩා චූටි ඩික් එකක් චතූ...වැරදියට හිතන්න එපා චතූ හරි"

"කියන්න කියන්න කතාව කියන්න පුංචි"

Comments

Popular posts from this blog