"කියන්න කියන්න කතාව කියන්න පුංචි"

"ඊට පස්සෙ හිරාන් රුවීගෙ ඇග උඩට ඇවිල්ලා ඩික් එක රුවීගෙ එකට දාලා ෆක් කරන්න ගත්තා.මං දැක්ක විදියට නම් අපේ රුවී⁣ට ඒක දැනුනෙවත් නෑ වගෙ.මොකද අඩුම රුවීට කෙදිරියක්වත් පිට උනෙ නෑ.වැඩි වෙලාවක් යන්න කලින් හිරාන් රුවීගෙ ඇගෙන් අයින් වෙලා එයාට එහා පැත්තෙන් ඇදේ දිගා උනා.මට හිතුනෙ හිරාන්ට පිටවුනා ඉක්මනටම.ටිකකින් රුවී එයාගෙ ඩික් එක කටට ගන්න හැදුවට හිරාන් ඒකට අකමැත්තක් පෙන්නුවා මට තේරුන විදියට.ආයේ පාරක් දෙන්න ෆක් කරයි කියල මම හිතුවත් එහෙම දෙයක් උනේ නම් නෑ. අපේ රුවීට ඒක හොදටම මදි කියල නම් මට තේරුනා .තව වෙලා හිටියා නම් මාව දකියි කියන බයට මං ඉක්මනට නර්මදාලගෙ ගෙදර ගියා."

"පුංචි නිකමටවත් ඕක රුවී එක්ක කතා කලෙ නැද්ද"

"නෑ චතූ මම ඕක ගැන අහන්න ට්‍රයි කලා.කෙලින්ම නම් නෙමී.ඒත් චතූ කෙල්ල නිකමටවත් හිරාන් ගැන වරදක් කියන්නෙවත් නෑ.අඩුවක් පාඩුවක් නිකමට කියනවා තියා අගවන්නෙවත් නෑ.මට තේරෙනවනෙ චතූ කෙල්ල හිරාන්ට පණ ඇරල ලව්.ඒක ශුවර්."

"ඔව් ඒක නම් ෂුවර් පුංචි.මටත් ඒක නම් තේරෙනවා"

"ඔය සිද්ධියෙන් පස්සෙ චතූ මම නෝට් කරපු දෙයක් කියන්නද" කියමන් පුංචි සිගරට්ටුවක් දල්වන වෙන් සංඥා කලා.

"කියන්නකො පුංචි"කියමින් මම දැල්වූ සිගරට්ටුව උගුරක් ඇද පුංචි අතට දුන්නා.

"ඔය සිද්ධියෙන් පස්සෙ රුවී මාත් එක්ක masturbate කරන ගන්න වැඩිපුර ආසා කරන්න පටන් ගත්තා වගෙ චතූ..කලින්ට වඩා කෙල්ලට ඒක ඕනි උනා වගෙ.මටත් වෙලාවකට හෙන ඇණයක් වෙන තරමට ඇවිත් තියෙන්නෙ දැන් නම් ...මොනා කරන්නද මමනෙ මුලින් ඕක උගන්නන්න ගිහින් කා ගත්තේ." පුංචි සිනාසෙන්නට වූවා.

"පුංචි හිතන්නෙ හිරාන්ගෙන් හිතන තරමක සතුටක් හම්බෙන් නැති හින්දා රුවී එහෙම උනා කියලද"මම සැකෙන් වගෙ ඇසුවා.

"මං හිතන්නෙ ඔව් චතූ.ඒ විතරක් නෙමී කලිනට වඩා රුවී දැන් මධූ එක්ක ඕක කරගන්නවා චතූ.මට ගිය සතියෙත් ඕක නෝට් උනා.මට හිතෙන්නෙ දෙන්න ලෙස්බියන්ලම කියලමයි චතූ."පුංචි බැරෑරුම් ස්වරයෙන් කතා කලා.

"ඔය මධූ ගැන සිද්ධිය එයා එක්ක කතා කලෙ නැද්ද පුංචි"

"නෑ චතූ.මධූ එක්ක කරන ඒවා මං හොරෙන් අහු කරගත්තා මිසක් රුවී එක්ක කතා කරන්න ගියෙ නෑ.කෙල්ලත් මට කියන්නෑ.රුවී දන්නවා ඇති මං දන්නවා කියල ඒත් නොදන්නා ගානට දෙන්නම ඉන්නවා.මාත් ඉතින් ඕක ඕනෑවට වඩා ෆලෝ කරන්න ගියෙ නෑ.රුවීටත් ෆන් එකක් එහෙම හරි දෙන්න ඕනි චතූ.

.මාත් එක්ක masturbate කරගත්තට කෙල්ලට ඒකෙන් පිට කොනකි එක්ක තරම් සතුටක් නෑ කියල මට තේරෙනවා චතූ"

"අනෙ මන්දා පුංචි.රුවීගෙ පැත්තෙන් සාධාරණයිද මන්දා"

"ඒත් චතූ මට බයයි"

"ඇයි පුංචි බය "

"මේකනෙ චතූ ඔහොම ගියොත් රුවී මධූටම කැමති වෙලා කොල්ලො එපා වෙයිද කියන බය මට තියෙනවා.මං කියන්නෙ ලෙස්බියන්ලා නම් දෙන්නා. එහෙම වෙන්න පුළුවන්නෙ."

"ඒක නම් ඇත්ත..ලෙස්බියන්ල නම් කොල්ලො ඇලජික් වෙයි කල් යද්දි"

"චතූ...මේක රහසක් හරි...පුළුවන් නම් ඔයා මේකට ඉන්වෝල් වෙන්න හැබැයි ඔයා ඩිරෙක්ට් ඉන්වෝල් වෙනවා කියල රුවී දැනගන්න ඕනා.අපේ සම්බන්ධෙත් දැනට මෙහෙම තියාගමු චතූ.මට බයයි මේවා අවුල් යයි කියල"

"මං කොහොමද ඉන්වෝල් වෙන්නෙ පුංචි මේකට...පුංචි විදියක් කියන්න.මං පුංචි කියන දෙයක් තමා ඉතින්"

"රුවී කොහොමත් හිරාන්ව මැරි කරනවනෙ.උන් දෙන්නගෙ පවුල් ජීවිතේ මේක සිද්ධි වලින් කඩාකප්පල් කරගන්න දෙන්න මට බෑ චතූ.රුවී දැනටත් වර්ජින් නෙමෙයිත් හින්දා අවුලක් නොවෙන විදියට රුවීව චතූට නම්මා ගන්න..වැරදියට හිතන්න එපා මේ වෙලාවෙ මට කරන්න පුළුවන් හොදම දේ මේක චතූ."කියමින් පුංචි මගෙ අතක් තද කොට මිරිකා ඇගෙ ලමැදේ හොවා ගත්තෙ ඉමහත් බලාපොරොත්තුවෙන්.

"චතූ මං කියපු දේ තේරුණා නේද..ආ.කැමතියි නේද මේක අපි දෙන්නගෙ රහසක් හරිද" තරමක් වික්ෂිප්ත වූ අයුරින් නිහඩව සිටි මාගෙ මුහුණට එබෙමින් පුංචි නැවතත් ඇසුවා.

"පුංචි කියන ඕනිම දෙයක් මං කරන්නම්"

"පුංචි අල්ලා ගත්තා නම් පුංචිගෙ දූ අල්ලා ගන්න ආය් අමුතුවෙන් උගන්වන්න ඕනි නෑනෙ"කියමින් පුංචි මගෙ තොල් සිපගන්නට විය.අම්මෙක් තම දූ මෙලෙසින් තම දූ ලිංගික එක්වීමකට පොළඹවා ගැනීමට කරන යෝජනාවෙන් අමුතුම හැගීම් සමුදාමයකින් මගෙ හිත පිරී ගියා.එය වරදක්ද කියලා සිතන්නට මට නුවමනා විය.පුංචිගෙ මෙන්ම මගෙ ජීවිතය තුල  සතුට කියන එක තිබුනෙ වරදට වඩා හුගක් ළගින්.දුරින් තියෙන දේට වඩා ලගින් තියෙන දේ ලබා ගැනීම විතරයි අපි හිතුවෙ.

"චතූ මං ගැන වැරදියට ගන්න එපා ප්ලීස්.අම්මෙක් හැටියට මට රුවී වෙනුවෙන් කරන්න පුළුවන් දේ මම කරනවා.බැදල මිනිහා ඇග උඩට ඇවිත් ආය් ඇගෙන් බැහැලා දෙන්නා.අනිත් පැත්ත හැරිලා නිදා ගන්න කපල් ලංකාවේ අනන්තවත් ඇති.ජීවිතේට සුරාන්තයක් ලබලා නැති මගෙ යාළුවෝම සෑහෙන්න ඉන්නවා චතූ.රුවීටත් එහෙම වෙන්න දෙන්න බෑ චතූ.ඕවා හින්දා රුවී මොනා කරයිද කියන බයටමයි මං මෙහම කරමු කියන්නෙ"

Comments

Popular posts from this blog