මා බියර් බොත්ලය හිස් කරනා විට පුංචි මට පේන අයුරින් ඈ විසින්ම ඇගෙ අතකින් රහස් පෙදෙසද අනිත් අතින් තනයක්ද පිරිමිදිමින් කෙදිරිගාන්නට විය.හිසු වූ බියර් බෝතලය පසෙකට දැමූ මා ඇයට පිටිපසින් සිටගෙන ලිගුව ඇගෙ පිටට තදවෙන අයුරින් තබාගනිමින්ම ඉදිරියට අත් යවා ඇගෙ තන්දෙක මිරිකන්නට විය.එවිට  ඈ අතක් මගෙ කෙස් අතරට යවා මගෙ මුහුණ ඈ වෙත ලං කරගනිමින් තොල් සිපගන්නට විය.තොල් සිපගන්නා අතරම ඈ මොහොතකින් තනයක් මත.තිබූ මාගෙ අතල් අල්වා ඇගෙ රහස් පෙදෙසේ තබා තද කරගනිමින් එය මගෙ ඇගිලිවලින් සතුටු කරන්නට ඉගි කරෙව්වා.මා ඇගෙ.ක්ලිටොරසය තිපූ පදොස පෑන්ටිය මතුපිටින් පිරිමදින විට,

"අහ්....ම්ම්.....ම්ම්ම් අනෙ චතූ....ආහ්"කියමින් කෙදිරි ගාමින්ම තොල් සිපගන්න්නට විය.

"ම්ම්ම්ම්..චතූ...මුලු ඇගටම එකක් වෙනවා පැට්ටො....ආහ්."මාගෙ රිද්මය වැඩි වන විට පුංචිගෙ.කෙදිරියද වැඩි වන්නට විය.වැඩිවේලාවක් යාමට මත්තෙන් ඈගෙ පෑන්ටියෙ  තෙත් පැල්ලමක් දැකගන්නට හැකිවිය.


"පුංචි ඇදේ දණ ගහලා පස්ස උස්සලා අල්ලන්නකො"කියමින් මා ඈව ඇදට තල්ලු කර ඉතුරුව ති⁣බූ බියර් බෝත⁣ලයෙන් උගුරක් කටට හලා ගත්තා.කොට්ටයක් බදාගෙන මදෙසට කකුල් පළල් කොට  තට්ටම් උස්සා අල්ලා සිටි පුංචිට පිටු පසින් ඇදෙහිම දනගසා ගත් මම තෙත් වූ පෑන්ටිය මතින් ඇගෙ රහස් පෙදෙස ලෙව කන්නට විය.මොහොතකින් තට්ටම් මිරිකමින් පිරිමදිමින් සිටි මම ඇගෙ පෑන්ටිය ඈගේද සහයෙන් උනා දමා එහිවූ ස්‍රාවයන්ද ලෙවකා පැත්තකට විසි කර දැම්මා.අනතුරුව නැවත ලෙර පරිදිම ඈ පිටිපස දනගසාගනිමින් අත් වලින් තට්ටම් ඈත් කර තෙත්වී තිබූ ඇගෙ යෝනි තොල් අතරින් මගේ දිව යවන්නට පටන් ගත්තා.දිව යෝනිට තුල ඇතුලටම යවනා අතරම මම ඇගෙ  බඳ වටෙන් අතක් යවා ක්ලිටොරසය පිරිමදින්නට විය.පුංචිගෙ.කෙදිරිය අතරින්ම නොනවත්වා සෑාහන වේලාවක් එලෙසින් ලෙව කමින් ඈව සතුටු කල මම ඇගෙ ගුද හිල අසලට දිව ගෙන ගොස් ඒ වටා දිවෙන් කිති කවකවමින් පිරිමදින්නා විටත් ඇගෙක්ලිටොරසය මගේ අතැගිලි වලින් සතුටු වෙමින සිටියා.ටිකකින් මා ඇගෙ ගුද හිල තුලට දිව දාන්නට විය.


"පැටිටො....මොකද කරන්නෙ....ඉන්න බෑහ්....ආහ්..පුංචි මැරෙයි....ම්ම්ම්."  

වැඩි වේලාවක් යාමට මත්තෙන් එය ඇති වූ මම පුංචිට ඇදේ මුනින් අතට දිගාවෙන්නට කියා කටට බියර් ටිකක් හලා ගත්තෙ ගුද හිල ලෙව කෑමෙන් ඇති වු ඇඹුල් රස සමනය කරගන්නා අටියෙනි.


අන්ඩර්වෙයාර් එක උනා දැමූ මා මුනින් අතට නිදා සිටි පුංචිගෙ දෙපසින් මා කකුල් නවා ඇගෙ ඇගමත වාඩි වී ලිගුව ඇගෙ යෝනිය තුලට ඔබන්නට තැත් කලා.

"චතූ ඉන්න...මේ කොට්ටෙ යටින් තියමු එතකොට ලේසි"කියමින් පුංචි ඉනට යටින් කොට්ටයක් තියා ගන්නට උත්සාහ කරනවිට මම එයට සහය වී නැවත ⁣පෙර පරිදි ඈ මත ඉදගත්තෙ පෙරට වඩා පහසුවෙන් ලිගුව ඇගෙ යෝනිය තුලට යවා ගනිමිනි.ඇගෙ බද දෙපසින් තද කොට අල්වා අත් මා ලිගුව එලියට හා ඇතුලට යැවෙන පරිදි ඉන පද්දමින් රමණයේ යෙදන්නට උනා.ක්‍රමයෙන්මාගෙ රිද්මය වැඩි වන විට පුංචිගෙ කෙදිරියද සුපුරුදු පරිදි වැඩි විය.

"චතූ....ෆක් මී.....හයියෙන් ගහන්න....ආහ්....ම්ම්ම්"වෙරිමතින්දෝ පුංචි කෑ ගසන්නට උනා.සැහෙන වේලාවක් එලෙසින් රමණයේ යෙදුනද ධාතු පිටවීමක් අහලකවත් නොතිබුනෙ දහවලේ සිට කිහිප සැරයක් ධාතු පිටකල නිසා ව්ය යුතුය.

පුංචිගෙ සිරුරෙන් ඉවත්ව පුටුව මත හිද ගත් මා බියර් එක හිස් කරන අතරම සිගරට්ටුවක් දල්වා ගත්තා.

"මහන්සියි නේද පැට්ටො..මං නිකම් පාවෙනවා වගෙ දැනුනෙ..ඔයාගෙ.ෆක් එක නම් මාරයි පැට්ටො"කියමින් පුංචි මගෙ ඔඩොක්කුවේ හිද ගනිමින මගෙන් සිගරට්ටුව උදුරාගත්තා.සිගරට්ටුව මවෙතට දී   පුංචි බෝතලයේ වූ අවසන් බියර් උගුර බී මා අසලම දණ ගසා මාගෙ ලිගුව උරන්නට විය.

"අහ්......උරන්න පුංචි....ආව්....හෙමින්....ම්ම්."කියමින් මම ඇගෙ ඔලුව අතගානනට උනා.

"බොල් දෙකත් උරන්නකො පුංචි "කියමින් මමකකුල් දෙක උස්සා පුටුවෙ දෙපසට කර තබා ගත්තේ ඇයට එය සිදු කිරීම පහසුවෙන අයුරිනි.ලිගුව අතින් පිරිමිදිමින් බෝල දෙක උරන ඇගෙන් දිසුවූයේ අත්දැකීම් බහුල පලපුරුද්දකි.දිගු මුඛ සංසර්ගයකින් අනතුරුව ඈ කෙදිරි ගාමින් මගෙ ලිගුව යෝනිය තුලට ඇතුලු කර ගනිමින් පුටුවේ ඉදගෙන සිටි මාගෙ මුහුණට මුහුණ සිටින පරිදි ඔඩොක්කුවෙ වාඩි වී මාගෙ බෙල්ල බදා ගනිමින් පුටුවෙ දෙපසින් ඇගෙ පාද තබා ගත්තා.මොහොතක් මා සමග තොල් සිප ගත් ඈ පිස්සියක් මෙන් ඉන පද්දමින් රමණයේ යෙදෙන්නට විය.ඒ අතර මම ඇගෙ තන්දෙක අදින් මිරිකා අල්ලා ගිනිමින් බෙල්ල සිප ගන්නට විය.

"පුංචි ඔයා නම්.....අම්මො.....මගෙ එක වදිනවා අතුලෙම....හයියෙන් කරන්න ආහ්..."

"ම්ම්ම් පැටියො...ඔයාගෙ එක මරු ආහ්.....හ්"

දිගුවේලාවකින් අනතුරුව පුංචිගෙ වේගයේ සිදුවූ අඩු වීම හේතුවෙන් ඈට මහන්සි යැයි සිතුන මම ඇගෙ.තට්ටම් වලින් අල්ලා ගනිමින් පුංචිගෙ ඉන පැද්දිල්ලෙ වේගය නැවත වැඩි කරගන්නට විය.වැඩි වේලාවක් යාමට මත්තෙන් මම ඇගෙ යෝනිය තුල ධාතු පිට කලා.මොහොතක් තොල් සිප ගනිමින් සිටි ඈමගෙන් ඉවත්ව ගොස් ඇදේ වැතිර ගත්තෙ.මාද ඒ අසලට කැදවා ගනිමිනි.

"අම්මො චතූ මාව පිස්සු වට්ටනවා ඔයා...මැරෙයි මම ඔහොම ගියොත් නම්.."

"ඔයානෙ පුංචි මාර..අම්මො පිස්සියක් වගෙ අරහෙම කරගනිද්දි මං හිතුවා මගෙ එක පුපුරයි කියල ඒ තරමට මට පුංචි ඒක කරගන්නවා දැක්කත් ඇති."මම හිනා වෙවී කිව්වා.ඒ සමග පුංචිගෙ දුරකතනය නාද විය.

Comments

Popular posts from this blog