"ඔව් පුංචි.අපි මොනා හරි කරමු."

"මොනා හරි නෙමෙයි.රුවී අල්ලා ගන්නවකෝ.ඊට පස්සෙ අම්මයි දූයි එක්ක එකට මෙහෙම සෙට් වෙමු" පුංචි හිනා වෙවී කියා නැවතත් මගේ තොල් සිප ගන්නට විය.එම කතාව මට සිහින ලොවකට පාර කැපුවාක් මෙන් විය.ඒත් සමඟම මා පුංචිව තද කොට බදාගනිමින් ඇගේ තොල් සිප ගන්නා අතරම තවමත් තනපටයෙන් වැසී පැවති තන්දෙක තදින් මිරිකන්නට විය.ඒ වන විට් අප දෙදෙනාටම සැලකිය යුතු මට්ටමකින් වෙරි මතය ඇවිත් තිබුනා.සිපගනිමින්ම මම පුංචිව ඇද මත පෙරලා ගනිමින් ඈව පිස්සුවෙන් මෙන් සිපගන්නට වුනා.


"චතූ දාන්න ඇතුලට කෝ...ඉන්න බෑ.කෝ මගෙ නෝටියා"කියමින් පුංචි මාගේ ලිගුව අතකින් අල්ලා එය  ඇගෙ යෝනිය තුලට දමා ගැනීමට උත්සාහ කලා.ඈ හැසිරුන විලාසයෙන්ම ඈට පමනට වෙරී වී ඇති සැටියක් පෙන්නුම් කලා.උඩුබැලි අතට ඇදේ දිගා වී සිටි ඈ මතට පැමීණ ඈගෙ සහයෙන්ද ලිගුව යෝනිය තුලට ඇතුලු කරනා විට පුංචි දෙකකුල් පළල් කොට එයට ඉඩ සලසා අනතුරුව කකුල් ඔසවා මා දෙපසින් යවා නවා ගනිමින් ඒවා⁣යින්  මාගෙ ඇග වෙලා ගත්තා.ඉන්පසු ඈ මාගේ බෙල්ල බදා ගනිමින්  මාව සිප ගන්නට විය.

"චතූ....ෆක් මී.....ආහ්....ආව්....ම්ම්ම්..."

"ආසද පුංචි ම්ම්.....ආහ්"

"ඔව් පැටියො....ම්ම්ම් ආහ්...පුංචිව රිද්දනවා....ආව්...."කියමින් පුංචි⁣ මාගෙ බෙල්ල සපන්නට විය.


"ආහ්........නෝටියා එලියට පැන්නා චතූ."කියමින් පුංචි මා බදාගෙනම සිනාසෙන්ට විය.මම නැවතත් ලිගුව යෝනිය තුලට ඇතුලු කරගනිමින් රමණයේ යෙදෙන්නට විය.පෙර වතාවලදීට වඩා වැඩි වේලාවක් රමණයේ යෙදුනද ධාතු පහ වීමක් අසලකුදු නොවීය.දැනුන මහන්සියත් සමග මම ඈ පසෙකින් ඇදේ දිගා වූයේ මා බදා සිටි ඈ සමගම පෙරළි යන පරිද්දෙනි.මට මහන්සි බැව් ඈ තේරුම් ගත්තාක් මෙන් එලියට පැන තිබූ ලිගුව නැවතත් ඈ විසින්ම යෝනිය තුලට හොවා ගනිමින් මගේ පපුව උඩ අත් දෙක තබා ගමගනිමින් වේගයෙන් ඉන උස් පහත්.කරන්නට විය.


"ම්ම්ම් ආය්......ඉන්න බෑ...ආහ්....එලියෙ...චතූ නෝටියා එලියට පනිනවනෙ..."

"චතූ....ඔයා නම් ගෑනියෙක්ට සැප දෙන්නම හැදිලා තියෙන්නෙ......ආහ්.....ම්ම්ම්...."කියමින් පුංචි ඉන උස් පාත් කරමින්ම පපුවට බරව  මාගේ තනපුඩු අත්වලින් මිරිකමින් හා හපමින් සිපගන්නටද විය.ටික වේලාවකට පසු පුංචිටද මහන්සි දැනීමෙන් මා මතින් ඉවත්ව ඇදේ දිගා වී මා දෙසට හැරී මාගෙ ඇග මතින් කකුලක් දමා ගත්තා.

හති පිට කරමින් මොහොතක් නිසොල්මනේ වැතිර සිටි දෙදෙනාගෙන් නිහඩ බව බිඳ දැමුයේ පුංචි විසිනි.

Comments

Popular posts from this blog